domingo, 29 de noviembre de 2015

LAVA - Recull INTIMITATS


LAVA


Quines contradiccions sento bullir dins meu.
He descobert que sóc molt poca cosa.
Vaig néixer soldat i moriré soldat.
Em faran moure i avançar de casella en casella,
i jo, rebel, faré durar la partida
per rabiüda, per no voler conformar-me...
Moriré igual, tard o d'hora...
però dins meu bull un volca,
que s'està despertant,
aviat entraré en erupció,
la lava que porto a les venes ha de trobar sortida,
perquè sinó rebentaré!
Preciso una sangria, que saltin espurnes i rocs calents
que s'escampin emanacions de gas,
que volin cendres,
que em maleeixin, per l'efecte sorpresa,
i que un cop el crater rebentat,
m'oblidin i que sols quedi de mi un forat,
un accident geogràfic erosionat.

INTIMITATS
28/11/2015

© Yol Llubes

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario