lunes, 30 de noviembre de 2015

SONATA - Recull INTIMITATS

SONATA

Notes de piano em desperten dolçament...
amb els ulls clucs dibuixo la llum retinguda
per les meves parpelles...
Veig les teves mans acaronar les tecles,
estàs tocant nu i jo amb la punta del pinzell dels meus cabells
banyats en la saliva de la meva boca
et pinto, resseguint amb el ritme de la música,
tots els arpegis de la teva anatomia.
Un raig de lluna plena està il•luminant la teva esquena,
les teves espatlles masculines,
la teva pell pàl•lida,
el naixement de les teves natges...
El teu sexe sobre el cuir fred del tamboret...
El teu cap marcant el tempo...
Segueixo ulls tancats...
La Sonata del Ludwig m'està envoltant,
s'ha colat dins dels llençols mentre les teves mans
no paren de tocar...
Gemego, i amb cada gemec vola una nota
cap al meu pubis...
M'obro de cames per sentir-les totes dins meu.
Van volant i entrant creant una sonata de plaers,
de sensacions que em torben i em colpegen
fent-me vibrar, bategar...
Els acords musicals llepen els meus mugrons
extasiant-los, convertint-los en escales melòdiques
que em porten cap als núvols.
Em sento etèria, lleugera, gasosa...
Abandono el meu cos i flueixo cap a tu
en un orgasme melodiós
cobrint d'una pàtina sedosa l'ivori sota els teus dits...

INTIMITATS
30/11/2015
© Yol Llubes

Foto xarxa

No hay comentarios:

Publicar un comentario