jueves, 3 de diciembre de 2015

ABANDÓ - Recull INTIMITATS

ABANDÓ

En un somni o potser un malson,
jec com un maniquí de carn flonja
amb les articulacions laxes,
en un estat de complet abandó.

Exercici d'autocontrol on em deixo anar,
fluir, sorrar...
Tinc els ulls oberts, sóc conscient d'allò que veig.
Com en una vella pel•lícula filmada al "ralentí"
veig passar el temps,
tot es mou lentament...

Curiosament confio.
No tinc por.
És com estar en un estat d'ingravidesa...

Floto, movent-me per la sala on,
al passar mans sense cares em freguen dolçament,
són carícies verges, impol•lutes, sense maldat, innocents.
M'agrada.

M'envaeix una mena de sopor que em fa gemegar.
Gairebé no em cal ni respirar...
Delejo més mans-plomes... més plaer, més oblit...
Voldria no despertar... ho tinc tan clar.

En un somni em veig flotar...

INTIMITATS
03/12/2015
© Yol Llubes

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario