viernes, 25 de diciembre de 2015

NADALS PETITS - CLICK CLACK

CLICK CLACK NADALENC

NADALS PETITS

Imagineu...
Taronges, mandarines, bombons de xocolata,... Olors d'espècies, de mel, de nous, panses, figues i dàtils... que omplen el pis. L'avet de nadal dins el seu test amb terra, les seves agulles de pi i les seves espelmes de veritat, aquelles garlandes brillants,...

Aquells esmorzars nadalencs durant les vacances escolars, el fred fora amb els carrers glaçats de neu dura i blanca... Aquells ninots de neu, aquelles batalles de boles cotonoses, els dits vermells, les mans gelades malgrat les manyoples de llana. Gorres amb pompons i bufandes... mitjons humits dins les sabates acordonades...

Els vespres sense tele, els contes de Nadal que regalava el toca-discos, i l'escalfor de l'estufa de carbó... En pijama, dins el llit, fins que em vencia la son.

Així eren els meus nadals! Els regals no importaven car no faltaven mai abraçades i besets.
Jo sabia que el Pare Noel eren els pares. Mai li vaig escriure cap carta, tot i que m'agradava imaginar-lo amb el seu trineu, baixant per les xemeneies...

A tots vosaltres, amics visibles o invisibles, que entreu i sortiu per les portes giratòries d'aquesta pàgina, us regalo aquests records, esperant que tingueu el cor calent i aquella llumeta dins dels ulls de l'infant que TOTS conservem dins nostre.

Bon Nadal.
Yol
24/12/2015

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario