martes, 1 de diciembre de 2015

CERA - Recull INTIMITATS


CERA

Encén l'espelma,
aquella espelma gran, color natural,
aquella que sap plorar i estimar tot alhora.
Encén l'espelma...

Deixa-la vessar sobre meu,
sobre el meu cos,
que cada llàgrima calenta em fongui, forradant-me.
Deixa-la vessar sobre meu...

Cada partícula d'escalfor seva,
com brasa ardent,
m'encén tota la pell.
Cada partícula d'escalfor seva...

S'estén en ones múltiples,
ampliant el seu rosec,
declamant en mil ecos corperals els murmuris del plaer.
S'estén en ones múltiples...

A poc a poc,
tota la meva matèria, la teia que he esdevingut,
es transforma en cera.
A poc a poc...

Llavors sóc cera freda
que conserva l'escalfor, l'ardor roent
del foc de la flama viva sota pell.

Llavors sóc cera freda...

Encén-me am cera calenta,
sorprén la meva pell,
pressiona amb els teus dits, treballa'm.
Fes-ho t'ho suplico. 

INTIMITATS
01/12/2015
© Yol Llubes



Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario