domingo, 6 de diciembre de 2015

DESFULLANT - Recull PELL

DESFULLANT...

Què et sembla si desfullem margarides?
Fa tant de temps que en tinc ganes!
Mira, m'he vestit d'elles... bé, m'he desvestit més aviat...
Què me'n dius?
No se te'n hi van els dits?
Primer els pètals,
a poc a poc,
fins a arribar a la corol•la dels mugrons...
Però proposo fer-ho alternativament,
un pit, un pètal ...
l'altre pit, un altre pètal...
i així lentament, sense pressa, entre pètal i pètal
jo em faré mantega fossa i arrebossada en sucre,
esperaré neguitosa, he de dir-ho, fins que els teus dits
s'empastifin d'aquesta dolçor i que,
entre llepada i llepada,
em facis fondre de plaer, llavors serà quan caigui
aquest vel que em cobreix la pelvis...
Mira'm!
Les he triat formoses i ben florides perquè duri el suplici llangorós,
i tots dos, cara a cara, en l'avant-cambra del joc amorós
encendré la teva flama... i tu?...
Tu esdevindràs jardiner d'un racó d'aquest jardí d'Edèn.
Què me'n dius?
Penses "des-follarme" o no?

PELL
06/12/2015
© Yol Llubes

Foto Jaya Su Su


No hay comentarios:

Publicar un comentario