viernes, 18 de diciembre de 2015

EL TINTER DE LLÀGRIMES - Recull PENA ENDINS

EL TINTER DE LLÀGRIMES

Sobre un full de paper sec, escric mots que vomita l'ànima.
Per fer-ho he tret el tinter de llàgrimes, aquell que creia oblidat.
Amb una de les plomes arrencada de la meva pell,
deixo anar totes les penes que em corroeixen.
La tinta oxida els meus dits, mentre dues classes
de llàgrimes copulen formant una pasta de paper
que esdevé esponja.
La cara desformada per espasmes de dolor,
els ulls negats i cecs no reflecteixen nítidament
el meu patir.
Escric, perquè no tinc vergonya, ni orgull, ni pudor,
escric de pena, de sentiment, deixant pujar
aquell udol sec i afònic que he esdevingut,
una caricatura grotesca dins d'un cos encara humà.

PENA ENDINS
18/12/2015
© Yol Llubes

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario