jueves, 3 de diciembre de 2015

PLAER - Recull INTIMITATS

PLAER

Pensar en allò de més fantasiós que vull reprimir,
concentrar-m'hi tot tancant els ulls,
amb allò al cantell de les parpelles...
Imaginar que el plaer són els calfreds que em recorren
la columna vertebral de dalt a baix tan sol visualitzant
aquesta inconfessable fantasia...
Callar-la, emmudir-la, sentir-la...
Viure-la...
És íntim i intransferible.
Són les sensacions que palpiten en el meu baix ventre,
aquells aràcnids que m'envaeixen tota,
teixint una xarxa de vibracions i de percussions per dintre meu...
Són unes pessigolles a l'esòfag, al cervell, dins la meva cavitat bucal...
Les ganes de fondre'm com xocolata, deixant una patina melosa...
de deixar lo físic per esdevenir simplement psíquic, eteri,
oblidant la vergonya i gosar com una amnèsica sentir
ondulacions insospitades ampliar-se fins a esclatar en escuma
i repicar dins de totes les meves cavitats,
flotant, nedant, dins un líquid amniòtic
com un plàncton primitiu...
Plaer de viure enterament... intensament... allò que no puc resistir.

INTIMITATS
03/12/2015
© Yol Llubes

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario