miércoles, 13 de enero de 2016

CONFESSIÓ D'UNA CIBER CRIMINAL - Recull EL CAU DE CONTES

EL CAU DE CONTES

CONFESSIÓ D'UNA CIBER CRIMINAL

"Si senyor Inspector vaig ser jo.
Vaig prémer l'opció "deixar de seguir".
Aquest cop el desconnectava per sempre. Passava a ser un simple conegut més.
Si senyor Inspector el matava psicològicament parlant. Vaig esborrar totes les seves fotos, tots aquells missatges subliminars que m'entestava a conservar com qui guarda les cendres d'una incineració per no tallar lligams.
Vaig veure tantes històries similars en el seu perfil que vaig acabar lligant caps.
Que com eren aquestes fotos?
Paisatges fantasiosos, colors vius, llengües de cel als capvespres... ombres xineses de bicicletes... peus... els seus peus... a contrallum o bé dins l'aigua...
I mots impresos adaptats a cada una de nosaltres.
Si, si senyor Inspector no sóc única. Els seus forenses informàtics no tindran cap dificultat en reconstruir la història d'aquest hàbil Casanova.
Si, em declaro culpable i no, no tinc cap remordiment. Ho tornaria a fer.
Vaig ser una víctima molt fàcil.
Ara? Estic a la seva disposició senyor Inspector i no vull cap advocat no hi ha presumpció d'innocència.
Sóc culpable. El cos està a la xarxa darrere el seu perfil."

29/09/2015
©Yol
Llubes

Foto xarxa



No hay comentarios:

Publicar un comentario