domingo, 10 de enero de 2016

L'ESCAPÇADA - CLARSOBSCURS

L’ESCAPÇADA

Ningú sabia com era,
ningú podia fer-ne una descripció.
El cos delatava la seva feminitat,
per tant era una dona,
però era una dona escapçada.
Havia perdut el cap.

Un dia que me la vaig trobar
de cara a coll, li vaig preguntar
com és que no tenia cap.
“L’he perdut fa un temps ja”,
em va contestar alçant les espatlles
resignada.

“Dona no pots anar pel món sense cap.
- Ja ho sé però per més que busqui no el trobo.”
Va ser la seva resposta.
“Quan creus que el vas perdre?
- Quan em vaig enamorar. Va ser llavors.
- Doncs l’hem de trobar” vaig dir-li.

No t’hi trenquis el cap – va ser la seva resposta –
El té Ell, en una prestatgeria,
junt amb altres caps.
Enamora, i perdem l oremus,
estem encantades i encantades de saber
que el té Ell perquè no pot està en millors mans.



CLARSOBSCURS

18/05/2015
© Yol Llubes

Foto Jaya Su Su



No hay comentarios:

Publicar un comentario