martes, 15 de diciembre de 2015

LA SENYORA DALLOWAY - CLICK CLAK

CLICK CLACK
LA SENYORA DALLOWAY

Avui vull parlar de la Vírginia, de la Senyora Wolf, però ella va marxar massa aviat i jo arribo massa tard.
He traduït de l'anglès la nota que va deixar al Leonard, el seu marit.

"Sento que estic embogint novament. Crec que no podrem tornar a passar per una d'aquestes terribles èpoques. I aquest cop no podré recuperar-me. Torno a sentir veus, i no puc concentrar-me. Per tant faig allò que crec que és el millor que pugui fer. M'has donat la màxima felicitat possible. Has estat en tots els sentits tot allò que es pot arribar a ser. Crec que dues persones no poden no podien ser més felices fins que es va presentar aquesta horrible malaltia. No puc lluitar més. Sé que estic arruïnant la teva vida, que sense jo tu podràs treballar. Ho faràs, ho sé. Ja veus que ni tan sols sóc capaç d'escriure això. No puc llegir. Allò que estic intentant dir-te és que tu ets a qui dec la felicitat de la meva vida. Has estat tan pacient amb mi i increïblement bo. Vull dir-ho - ho sap tothom. Si hagués tingut salvació sé que m'hagueres salvat tu. Ho he perdut tot, tret de la certesa de la teva bondat. No puc seguir arruïnant-te la vida més encara. Tampoc crec que dues persones hagin pogut ser més felices que ho hem estat tu i jo.
Virginia."

Traducció Yol Llubes
Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario