domingo, 7 de febrero de 2016

MENUDA - Recull CONTES ERÒTICS


MENUDA

Em diuen Menuda. Ja m'està bé perquè Alfonsina, que és el meu nom vertader és més aviat "démodé". Me'l van posar les monges a l'orfenat. No sóc orfe, em van abandonar allà un vespre... Afortunadament una senyora molt religiosa i benefactora generosa, em va adoptar, no fa pas massa... i he tingut molta sort.

Regenta una casa preciosa on la gent ve a divertir-se, i jo sóc la nineta dels que aposten a les curses, dels jugadors de pòquer que em volen al seu costat perquè els hi dono sort. A mi no em fa res. Rebo tants regals simplement per ser com sóc, és a dir bonica. Una nina bonica, una joveneta bufona.

Les noies de companyia que treballen per la Gigi són les més elegants i les més sol·licitades. Elles m'han ensenyat tot el que sé. Com pentinar-me, com vestir-me, insinuant però sense revelar res. Els homes de negocis que freqüenten la casa ja s'han fixat en mi... La Gigi em diu que la deixi fer. El que em vulgui desvirgar haurà de pagar un preu molt alt... Les apostes encara estan obertes.

Mentrestant, vaig aprenent a fer "manualitats", i ja sóc força hàbil i experta amb la boca... Hahaha, crec que sóc una viciosa. Les monges eren tan estrictes. Sort de la Germana Àngels, ella em dedicava molt temps tots els vespres... Em deia que era ardent, que m'encenia fàcilment...

He de dir que els homes per qui em deixo tocar, solament tocar, em donen molt plaer i aconsegueixen sempre fer que regalima. Humitejo les meves "culotes" sempre... però la Gigi, no els deixa passar-se... i honestament, en tinc moltes ganes. Ells només poden tocar, ni tan sols mirar. Em busquen per sota el vestit, entre les cuixes i la lligacama que porto... i a mi m'encanta.

Sols poden tocar-me els pèls púbics, i jugar fins on sé jo... res més.

Oh, he d'anar-me'n. És hora de les visites... Passin-se per casa...
Muacs.

CONTES ERÒTICS
14/09/2015
© Yol Llubes


No hay comentarios:

Publicar un comentario