sábado, 9 de enero de 2016

BON VENT - EL FINAL DEL DIA


BON VENT

La Lia m'ha tret a passejar. Un vent empipat, que bufa fort m'ha invitat a jugar amb ell.
La gossa anava pasturant i jo he fet cas a aquest bufador de galtes inflades, fins i tot, he pujat per primer cop a un arbre, bé un arbre petit, però un arbre amb arrels i tot.

M'he tret la caputxa i he ofert la meva cara i la meva cua de cavall a aquest fill de l'aire, i sabeu què? He respirat. He obert les comportes dels meus pulmons deixant-me portar gairebé com un ocell.

Per cert estaven tots dormint. Si algun d'ells m'ha vist ni ha piulat. Aprofitant la foscor de la nit he enviat a pastar fang a tots aquests polítics emprenyadors que encara deuen estar donant voltes dins les espirals ventoses, embogits.

Que s'airegin ells també. Bon vent!

09/01/2016

© Yol Llubes

Foto xarxa


No hay comentarios:

Publicar un comentario