martes, 19 de enero de 2016

LA BARCA I EL MAR - Recull A FLOR DE PELL


LA BARCA I EL MAR

Aquí em tens!
Tu; rabiüt, superb, prepotent,
encantador, encisador,
vols, ni tan sols pretens,
tornar a embruixar-me!

Mira’m!
Ja no sóc la mateixa.
Sóc una barca cansada,
vella, plena de les cicatrius
del teu amor.
Sí! Mira’m bé!
La nostra passió va ser tan brutal,
tan bèstia, aquella nit de tempesta amorosa
que em vas esbocinar, trencar...
Em vares abraçar tan fort,
fil de puta, per fer-me naufragar
i fer-me teva per sempre més
que em vaig sortir
greument ferida d’amor.

Ara?
Ara estic davant teu,
a distància prudent,
pensant que de bona me’n vaig lliurar.
No!
No, cal que t’hi matis.
No m’escridassis més.
No podràs amb mi...
Brama tant com vulguis.
Tu a diferència de jo,
ets immortal!!!



Maig, del 2015
© Yol Llubes

Foto Narcis Serrat Comerma



No hay comentarios:

Publicar un comentario